שיווק
באינסטגרם

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינסטגרם

שירותים נוספים

ניהול ושיווק פרופיל עסקי באינסטגרם

למה העסק שלכם צריך להיות באינסטגרם.

הרשת החברתית שהתחילה את דרכה כפלטפורמה לשיתוף תמונות בין חברים, חוותה את הגידול המשמעותי ביותר בשנים האחרונות (עד כדי כך שפייסבוק החליטו לרכוש אותה תמורת מיליארד דולר). היא נחשבת לרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם. עם רמת מעורבות הגדולה ב 10 אחוז מפייסבוק, יש בה כיום מעל 1.000.000.000 משתמשים, חצי מיליארד מהם משתמשים בה כל יום.

הפופולריות הגוברת שלה (מחקרים מראים ש 72 אחוזים מהגולשים בה קנו דרכה מוצר/שרות) וההצלחה המסחררת שלה ( סביב 40 מיליארד לייקים ביום) הפכו אותה לפלטפורמה מצוינת לעסקים המחפשים ערוצי שיווק אפקטיביים לעסק שלהם. למרות זאת היא לא מתאימה לכל עסק.

מאחר וייחודה הוא בהעברת מסרים דרך תמונות ווידיאו, הסטטיסטיקה מראה שהעסקים שכדאי להם לפעול בה, הם מותגים או עסקים שמוכרים מוצרים (כלומר, עסקים שיכולים להעביר את מהות ההצעה שלהם בלי מילים/ מילים בודדות).

זה לא אומר שאם יש לכם עסק שנותן שרות (למשל ייעוץ משכנתאות) לא כדאי לכם לנסות אבל המאמץ, הכסף והזמן שתשקיעו עלולים לא להשתלם אל מול התוצאות שאתם מצפים לקבל.

אז איך משווקים באינסטגרם באופן יעיל, משפיע ומניע לפעולה?

כאמור, אינסטגרם היא רשת שמבוססת על תמונות. הביטוי ‘תמונה אחת שווה אלף מילים’ מעולם לא היה מתאים יותר.

הכוח שלה הוא בוויזואלי מוצלח, כזה שתופס את העין וגורם לנו לרצות לראות עוד.

לכן אם חשבתם להשתמש בתמונות בנאליות, פשטניות וגנריות ובסרטונים לא מקצועיים כדאי שתדעו, הסיכוי שלכם לעניין את הגולשים הוא כמעט אפסי.

ברשת שכמות התמונות שעולה בה מידי יום היא אינסופית,  אנחנו חייבים להקפיד על תוכן יצירתי, מקורי, איכותי, מעורר השראה, כזה שמספק סיפור וגורם לגולש לרצות לדעת עוד. 

האשטגים.

האפשרות לתייג תוכן (על ידי שימוש במילות מפתח ) תחת תחומי עניין דומים מאפשרת לנו להגדיל את החשיפה, מספר העוקבים ולהגיע לקהל חדש.

ברגע שהשתמשנו בתיוג אנחנו מצטרפים אוטומטית לתוכן דומה שכבר נמצא ברשת.

ובפעם הבאה שהגולשים יחפשו שרות/מוצר שגם אנחנו מציעים, האשטגים בהם השתמשנו "יקפיצו"

גם את הפרופיל שלנו בשורת החיפוש.

אינסטגרם היא רשת וויזואלית אבל הוספת טקסט קצר וקולע לתמונות או לסרטוני הוידיאו יכולה לעלות את אחוזי המכירה בפעם הבאה. אפשר להוסיף קישור לרכישת השרות/מוצר שלנו בסטורי או ב IGTV, לשאול שאלות שמעודדות את הגולשים להגיב ולהגדיל את המעורבות בפוסטים, ולהוסיף מלל קצר ומדויק אשר מסביר לגולש מהן התועלות שיש לעסק שלנו להציע לו.

תמונה אחת שווה 1000 מילים אבל טקסט טוב שווה 1000 בטחונות.

-זוכרים שפייסבוק קנתה את אינסטגרם?

אז להבדיל משיתופים של אתרים חיצוניים בפייסבוק (כמו למשל Youtube), את שיתופי האינסטגרם פייסבוק מעודדת. שיתוף התמונות שלנו מאינסטגרם לפייסבוק יכול לעזור בצירוף עוקבים נוספים, הגדלת חשיפה והעלאת מודעות לעסק שלכם.

כמו כל רשת חברתית, גם פה מילת המפתח היא התמדה, התמדה, התמדה. פעילות שוטפת וקבועה יכולה להפוך את הפרופיל שלכם למשפיע ומניע לפעולה.

לסיום, כמו בכל ערוץ שיווקי שאתם עובדים בו הקפידו על כתיבת אודות בצורה ברורה. איפיון קהל. הכרת המתחרים. הגדרת מטרות. תכנון אסטרטגיה שיווקית.

הבנתם שאינסטגרם זה המקום להיות בו?

מצוין. הגיע הזמן להיות שם ואם להיות שם אז לעשות את זה בצורה שתביא לכם יותר חשיפה, יותר עוקבים ויותר תגובות וצפיות ואת זה אנחנו יכולים לעשות עבורכם.

מצפים לעבודה פורה ומשותפת
ליאת וצוות talk about

אני רוצה שידברו עלי באינסטוש!