עמוד נחיתה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

talkabout-קידום העסק שלך באינטרנט

למה אתר אינטרנט בגוגל ישראל הוא מה שחסר לכם כדי להגיע ללקוחות איכותיים ומדוייקים

חשבתם פעם מה  יקרה לשיווק שלכם ביום שהרשתות חברתיות ייעלמו/יסגרו?

הרי בינינו, אם אנחנו שומעים על בעל עסק בלי דף פייסבוק/אינסטגרם וכדומה אנחנו מיד אומרים לו שהוא חייב אחד כזה כדי להגיע לעוד לקוחות. אבל מה שאנחנו מפספסים זה שאולי פתיחת פרופיל ברשת החברתית היא חינמית אבל לרשת הזו יש בעל בית שקובע מה קורה בה ואנחנו שמשווקים שם נתונים לגחמות שלו ומאוד יכול להיות שמחר בבוקר כל התכנים, התמונות, התגובות,  והקמפיינים שלנו ייעלמו סתם כי בא לו.

אז מה עושה בעל עסק רציני? מבין שהוא צריך להיות בעצמו בעל הבית של ערוצי השיווק שלו

שהוא לא יכול לתת למישהו אחר להחליט עבורו ושהוא לוקח את השליטה על התוצאות העיסקיות שהוא רוצה להגיע אליהן.

מה זה אומר הלכה למעשה?

זה אומר שאתם צריכים לבדוק איזה ערוצים יכולים לקדם אתכם בלי שתהיו תלויים באיש

האופציה המוכחת היא הוספת אתר עיסקי בגוגל לארסנל השיווקי שלנו.

כולנו יודעים מה זה גוגל אבל לא כולנו מבינים שמדובר במנוע החיפוש הפופולארי בעולם, שכל שנייה מיליוני אנשים בכל העולם מקלידים בשורת החיפוש שלו, מידע על משהו שמעסיק אותם. ושהמשהו הזה שמעסיק אותם, יכול להיות מה שהעסק שלכם מציע.

עכשיו תחשבו עד כמה השמיים הם הגבול כשמדובר בערוץ שיווקי שאנחנו הבעלים שלו.

אין הגבלות על התוכן שלנו. אין חשש שמחר בבוקר הוא ייעלם כי מישהו החליט להוריד את השלטר.

אין מגבלות על הנראות שלו. אין מגבלות מבחינת הקידום שלו. אין מגבלות חיצוניות של מילים שאסור להשתמש בהן

 

אז אחרי שהבנו שאתר הוא ערוץ שיווקי מומלץ, בואו נבין איך הוא באמת מקדם את העסק שלנו.

מעבר לבנייה ועיצוב האתר, שני הדברים שיקבעו את מיקומו של האתר במנוע החיפושים של גוגל והגעתו ללקוחות אליהם אנו רוצים להגיע, הם בדיקת מילות מפתח וקידום התוכן באופן אורגני וממומן.

בשונה מהרשתות החברתיות, במנוע החיפוש של גוגל יש לנו אפשרות להגיע ללקוחות שלנו על ידי חקר מילות מפתח, הווה אומר, מציאת המילים בהם משתמשים אנשים כדי למצוא פתרון לצורך שלהם.

ניתן לנסות למצוא את אותן מילים לבד אבל כמו תמיד עבודה עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום יכולה לעשות את ההבדל בין אפס למאות פניות בחודש ( כמובן בהתאם לגודל העסק והמוצרים שהעסק מציע ).

מה מקבלים בעזרת מחקר מילות מפתח?

מידע רחב על אופי חיפוש הגולשים בתחום העיסוק שלכם ברשת. כי להבדיל מהרשתות החברתיות

גם אם התוכן באתר שלכם כתוב מצוין ובעל ערך לא בטוח שתצליחו לראות תוצאות.

מקדם אתרים מקצועי יכול למצוא מאות ואלפי מונחים שונים ומתוכם למקד את הביטויים המתאימים ביותר לקמפיין.

לעיתים יכול להיות שנפח החיפושים יהיה קטן  ולעין לא מקצועית יראה כאילו אין מה לעשות, אבל למרות זאת הלידים יהיו איכותיים ומדויקים  וזה יקרה כי  מקדם האתרים קלע בול למה שהלקוח מחפש.

זה קורה בזכות אלוגריתים שנמצא בדפדפן שיש לנו על המחשב העוזר לגוגל ל"הגדיר" את סוג הגולש ואת המידע אותו הוא בוחר עבורו. והכל תוך שימת דגש אישית על צרכיו, גודלו ושרותיו של העסק.

בנוסף חשוב לדעת שאנשים גולשים כל הזמן ולכן בכל יום  מיוצרת כמות חדשה של מונחים לקידום, שדורשת מאיתנו לבדוק כל הזמן מה התחדש ולשנות ולהתאים מחדש את מילות המפתח.

לאחר חקר המילים נעבור לקידום האורגני ו/או הממומן.

ממש כמו ברשתות החברתיות. יש אפשרות לקדם את התוכן שלכם באופן אורגני ( שוב, תוכן טוב+ מילות מפתח מדויקות, יצירת קישורים, אופטימיזציה, הכנסת תוכן חדש ומדויק באופן קבוע ועוד.) אבל צריך להבין שתהליך אורגני יכול לקחת מספק חודשים כי כמו כל עסק גם גוגל רוצה שישלמו לו כדי לפרסם מישהו אחר.

כדי לתמוך בקידום האורגני אנחנו יכולים להשתמש בקידום ממומן. גם פה אנחנו ממליצים על עבודה עם מקדם מקצועי. וזאת מאחר ומערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכל  עסק שרוצה לקדם את עצמו, לבחור ביטויים ספציפיים שהוא רוצה שהמודעה שלו תיחשף בפניהם, קובע מחיר להקלקה ומחכה ללקוחות איכותיים .אבל רק לשלם עבור הפרסום לא מספיק וזאת מאחר וגוגל לוקח בחשבון גם  גם את איכות המודעה שלו, הרלוונטיות שלה לחיפוש, איכות התוכן ועוד.

אתר אינטרנט הוא ערוץ חיוני ומשמעותי לכל עסק.

קידומו בצורה מקצועית יכולה להפוך את פני העסק שלכם ולהפוך אתכם למובילים בתחום שלכם במודעות, מכירות ובהשפעה.

אהבת? אשמח לשיתוף

איך אוכל לעזור לך?