מה הוא
קידום אורגני

קידום אתר אינטרנט בגוגל ישראל

מה הוא קידום אורגני.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי בעולם. במילים אחרות, אם אתם לא שם, העסק שלכם לא קיים. לכן, אם המטרה שלכם היא להגדיל את נפח הלקוחות הפוטנציאלי שלכם, אתם חייבים נוכחות עסקית מנצחת בגוגל.

חשוב להבין שקידום העסק שלכם באינטרנט הוא הדבר הנכון הכדאי והחיוני ביותר.

קידום אורגני בגוגל משתלם ביותר לאורך זמן. מנועי החיפוש מאפשרים חשיפה לטווח ארוך, שנשענת על קידומים שנעשו בעבר. זאת בניגוד לקידום ברשתות החברתיות שדורש הוצאה נוספת בכל פרסום חדש.

קידום במנועי החיפוש של גוגל הוא אופטימאלי למרבית העסקים. אבל, אם אתם עדיין עסק קטן ותקציב השיווק שלכם מוגבל, אנחנו ממליצים להתחיל דווקא בשיווק באמצעות רשתות חברתיות כדי לקדם מכירות ומודעות למותג.

כשיגדל תקציב השיווק שלכם, תוכלו להרחיב את ערוצי השיווק ולהוסיף את אופציית הקידום האורגני. תוכלו למשל להתחיל באופטימיזציה. זהו מיזם חד פעמי בו מבצעים מחקר מילות מפתח ומטמיעים אותן באתר. כך גוגל יוכל לקדם אתכם עבור מילות חיפוש נבחרות.

החלטתם שקידום אורגני נשמע לכם מתאים אבל לא ברור לכם איך זה קורה בדיוק?

החוכמה במנוע החיפוש של גוגל היא כזו. גולשים מחפשים מענה לשאלות ומייצרים בכל יום כמות חדשה של מונחים בהם משתמשים כדי למצוא תשובות לשאלות. מונחים אלו נקראים בשפה המקצועית- מילות מפתח, שמשמעותן מידע רחב על אופי חיפוש הגולשים בתחום העיסוק שלכם ברשת. שיווק באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט, שם במרכז את הלקוח- הגולש.

לכן גם אם המונחים שנבחרו בתחילת הדרך קולעים למטרה, מומלץ להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולבדוק אילו מילות מפתח חדשות נוספות באופן שוטף למאגר. עלינו להיות דינמיים וייצרתים בחיפושים, ולעשות החלטות חדשות ומועילות עבורכם בהתאם.

לעיתים נפח החיפושים יהיה קטן, אך במידה והוא קולע לקהל הרלוונטי, הלידים יהיו איכותיים ומדויקים. ולכן ההמלצה שלנו היא לא להתייחס תמיד לכמות החיפושים החודשית אלא יותר לאיכותם.

כמות המונחים בהם גולשים מחפשים ברשת מוצר ו/או שירות, ישפיעו על התוצאות שהם יראו. תמיד תהיה שונות בין גולש אחד לשני. השונות נובעת מהבדלים במיקום הגיאוגרפי של העסק ביחס אל הגולשים. בנוסף, גוגל מפעילה אלגוריתם הנמצא בכל אחד מהדפדפנים במחשב/נייד שלנו, העוזר לה לקטלג את סוג הגולש וכך לבחור את המידע שתציג לו.

כמות המונחים לחיפוש בגוגל היא עצומה. ישנה חשיבות עצומה בהתאמת המונח המדויק לאתר, לשירות או למוצר שלכם. מעבר לשימוש במילות מפתח, קיימים יותר מ 200 פרמטרים שונים המשפיעים על הקידום שלכם. לעיתים קרובות גוגל משנה את הדירוג של אותם פרמטרים, מה שמצריך מעקב שוטף ורצוף. כל אלו הופכים למעמסה עבור בעלי עסקים שמנסים לעשות זאת לבד. מדובר בתחום שמתחדש כל הזמן ודורש למידה, מעקב ותחזוקה קבועים.

אז למה כדאי לי קידום אורגני מקצועי?

• עבודת תשתית מקצועית של הנכסים הדיגיטליים שלכם,
• בדיקת מילות מפתח התואמות את הקהל היעד,
• מציאת המונחים הקיימים הטובים ביותר שיתאימו לקהל היעד,
• אופטימיזציה שהנה ההתאמה הטובה ביותר בין הנוכחות הדיגיטלית שלכם לגוגל. עבודת האופטימיזציה דורשת התאמה מקסימלית ככל האפשר בין הדף לתמונה, לכותרת ולתוכן.
• ניתוח דוחות ונתונים על בסיס יומיומי.

אחרי שנים של עבודה עם בעלי עסקים בתחום הקידום האורגני, אני מציעה לכם להיות שותפים פעילים בקידום האתר שלכם. ההבנה שעבודה משותפת היא הדבר הטוב ביותר עבור העסק שלכם, יכולה להביא את הקידום האורגני שלכם למקומות ראשונים בגוגל.
מצפים לעבודה פורה ומשותפת
ליאת וצוות talk about

אהבת? אשמח לשיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אני רוצה שיגיעו לעסק מגוגל!