פרסום בגוגל ADS

פרסום ממומן במנוע החיפוש גוגל

מסע פרסום במנוע החיפוש או ברשת המדיה של גוגל

איך להגיע לשורת החיפוש הראשונה בגוגל?

כולם רוצים עוד לקוחות. השאלה החשובה היא להגיע אליהם.

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגיע ללקוחות חדשים היא להופיע בשורות החיפוש הראשונות בגוגל, שהינו מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם, זה שמיליוני אנשים מחפשים בו תשובות לשאלות שלהם בכל רגע נתון.

סטטיסטית הרוב המוחלט של לקוחותיכם מחפש את השרות/המוצר שלכם בגוגל.

כדי לבלוט בגוגל, עליכם להבין באלו מילות מפתח משתמשים הלקוחות שלכם בשורת החיפוש לשירות/למוצר שלכם, לשלב אותן בתוכן האתר שלכם, ולקוות שתופיעו בין הראשונים בתוצאות החיפוש.

מדוע חשוב להופיע בשורות הראשונות?

מחקרים מראים שרוב האנשים המחפשים תוכן מסוים בגוגל יתמקדו בתוצאות העולות בשורות הראשונות. רק 6% מהם יטרחו ויעברו לדף התוצאות השני. 

אחת האפשרויות המהירות להגיע למקומות הראשונים בחיפוש היא לעשות קמפיינים ממומנים.

בקמפיין ממומן אנחנו יוצרים התקשרות עסקית עם גוגל ומשלמים עבור בחירת מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלנו. כאשר הלקוח הפוטנציאלי יקליד אחת מהן במנוע החיפוש, התוכן שלכם יופיע בתוצאות הראשונות.

אבל שלא תטעו, להציע תשלום זה לא מספיק.

לרוב ישנה תחרות בין בעלי העסקים על אותן המילים ולכן אנחנו נכנסים לסוג של מכרז. מכירה פומבית.

כלומר ההצעה שלנו נלקחת בחשבון אל מול ההצעות שהקולגות מציעים.

אבל זה לא רק מכרז של "המרבה במחיר" זוכה.  כדי לשמור על מעמדו והכנסותיו, גוגל חייב לוודא שהוא מציג לגולשים שלו את התוצאות הרלוונטיות והאיכותיות ביותר.

לכן גוגל שם לב לעוד משתנים:

רלוונטיות של מילות המפתח לתוכן שהעלנו – עד כמה מילות המפתח קשורות לתוכן.

היסטורית הקלקות –  ככל שיותר גולשים יקליקו על העסק שלכם בתוצאות חיפוש עבור מילת מפתח ספציפית, גוגל יסיק שהתוכן שלכם רלוונטי יותר ויבחר להציג דווקא אתכם בפני הגולשים עבור מילת החיפוש הזו.

איכות התוכן עצמו – תוכן הכולל רק מילות מפתח, מדויקות ככל שיהיו, לא יהיה אטרקטיבי לקריאה. חשוב לדאוג לתוכן קריא ומעניין. 

מה שאומר שאם אתם רוצים להגיע לתוצאות הראשונות אתם צריכים:

  • לערוך מחקר מילות מפתח מקיף שיעזור לכם לקבוע עד כמה המילים שבחרתם רלוונטיות לתחום שלכם ועד כמה הגולשים בוחרים בהם.
  • להגדיר מהן התוצאות המצופות (הרחבת המודעות לעסק, מכירה שוטפת, מבצע זמני וכו׳) ולבחון האם הן הגיוניות ביחס לשאר המשתנים.
  • להבין מה המתחרים עושים ולחשוב כיצד ניתן לעשות זאת טוב יותר.
  • כתיבת התוכן תוך שילוב מילות המפתח בצורה המדויקת ביותר. לוודא שלא משנה איזו מילה יקליד הגולש, התוכן שיעלה יכיל אותה גם אם מדובר במילה עם טעות כתיב.
  • אופטימיזציה שוטפת תוך מעקב מתמיד אחרי תוצאות הקמפיין.  לראות מה עובד ומה לא, האם העלויות רלוונטיות, מה ניתן עוד לשפר ומה כדאי לשמר.

עכשיו כל מה שנותר לעשות, זה לעשות את זה מדויק, מקצועי ואיכותי.

חברתנו מתמחה בקידום ושיווק עסקים במדיה הדיגיטלית.

ההצלחה של לקוחותינו היא ההצלחה שלנו.

הערכים המנחים אותנו בעבודתנו המקצועית ובחיינו האישים הם יושרה, מקצועיות, התלהבות, יצירתיות, מסירות ומחויבות.

מצפים לעבודה פורה ומשותפת
ליאת וצוות talk about

אהבת? אשמח לשיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אני רוצה שיגיעו לעסק מגוגל!