פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק

זהירות חריף! פרסום בגוגל שיעשה לקונים שלכם להזיע מתשוקה!

אוהבים חריף?
קיבלתם. חריף אש. אבל בסלטים אנחנו נבחר בזהירות...

איך הסבתא המרוקנית שלי ז"ל הייתה אומרת (היא לא, היא הבינה בספינג' לא בשיווק): לא נוגעים במופלטה לפני שמסיימים את הטאג'ין.

אז לגבי החריף, אל דאגה, נביא אותה בקריאטיביות מסחררת – נעשה עבורכם קסמים בבניית מסר חד וקולע, בבחירת תוכן ויזואלי כובש, רצוי גם ממזרי. במיוחד לחנויות איקומרס, נתמקד בקמפיינים ממוקדים ברשתות חברתיות, קידום משופר של דפי מכירה וקטלוגים, פרסום בפלטפורמות ייעודיות ויצירת תוכן שיווקי ויראלי.

אבל (קחו נשימה ותשחררו כפתור במכנסיים…), רגע לפני:

כולם אוהבים מימונה שמחה ועסיסית

אבל לחגיגות קדם שבוע ימים של עבודה קפדנית ומתמידה במטבח:
תכנון ואסטרטגיה – הם המתכון לבניית תשתית טובה עבור כל הצעדים השיווקיים והפרסומיים עוד לפני שלב הביצוע.
כל קמפיין מתחיל במחקר שוק – בניית אסטרטגיה – פרסום – מדידה + ניתוח תוצאות.
על פי אלו, בצורה מושכלת ומדוייקת נתכנן לכם חבילה משולבת שתאפשר חשיפה לקהלים ברחבי הרשת כולה. נחזק את המותג שלכם גם בפלטפורמה של גוגל, וגם בפלטפורמות של מטא (פייסבוק).

תזמורת מנגנת בכל הכלים, אבל יש רק מנצח אחד

אני והזובין מהטה הפנימי שלי 

נוציא את הנשמה לשוק ונבדוק את המתחרים שלכם בפינצטה, ניצור לכם כזה בידול, שלקוחות פוטנציאליים יריחו אתכם מקילומטר.

הבנה של קהלים וטרגוט – אני אוכלת, שותה ישנה ונושמת שיווק בשוק המקומי כבר למעלה מ-15 שנים ובספקטרום עשיר של תחומים, תעשיות ומגזרים, מה שמקנה לי הבנה רחבה (פנומנלית, אם יותר לי…) של קהלי היעד, דיוק המסרים והטרגוט.

נתונים הם הכול

מדידה של נתונים הם הבסיס, הקו המנחה – הצלחה נמדדת לא רק במערכת הפרסום אלא גם בבדיקה מתגלגלת מול אנליטיקס על פני ציר הזמן – זה מאפשר התייעלות מתמדת של מערך הפרסום, שפצור ועדכון אלמנטים תוך שיתוף פעולה מלא ושקיפות של הלקוח, ומביא בסופו של דבר לאופטימיזציה של הקמפיין.

רגע, אז מה בסוף?

בואו נדבר על זה בשלווה על כוס מרוקאית מהביל. הסלטים, האיקומרס והקמפיינים הממוקדים ימתינו לנו בסבלנות.

אני רוצה מהחריף הזה!