למה כדאי לפרסם קמפיין ממומן בגוגל
אז נכון שאני תמיד מעודדת את הלקוחות שלי לעשות קידום אורגני ( לא משנה באיזו מדיה ) אבל לפעמים
להשקיע בקידום ממומן יכול להיות בדיוק הדבר שצריך כי לתת בוסט לנראות של העסק ( שאמור כמובן להביא ליותר פניות, עוקבים וקונים).
זה קורה כאשר אנחנו רוצים לעשות פרסום עונתי או לקדם מבצע נקודתי ואין לנו זמן לסמוך רק על הקידום האורגני.
גוגל כמו כל מנוע חיפוש עושה את הכסף הגדול שלו, כאשר אנשים משלמים לו כדי לפרסם את העסק שלהם.
בתמורה הוא מאפשר לאותם בעלי עסקים להופיע בשורות החיפוש הראשונות בעמוד הראשון ולכן שימוש בקידום ממומן לקמפיינים מכירתיים, מוגבלים בזמן הוא אופציה מצויינת לכך.
מעבר לכך יש עוד כמה יתרונות בולטים לשימוש בקידום ממומן.
- אתם יכולים להגיע למקום הראשון בשורת החיפוש בגוגל תחת ביטויים תחרותיים מאוד.
- אתם לא חייבים להשקיע בבניית והקמת אתר שלם שעלותו עולה לעיתים מאלפי ועד עשרות אלפי שקלים. ולהסתפק בעמוד נחיתה שווה!
- הפרסום בגוגל הוא הממוקד ביותר ברשת. הסיבה היא, שכאשר לקוחות פוטנציאליים יחפשו את השירותים או המוצרים שלכם בגוגל – תופיע להם המודעה שלכם כמענה מדוייק למה שהם חיפשו.
בואו נבחן איך זה עובד:
נניח שאתם נותני שירות ללכידת עכברים.
אתם תגדירו לגוגל שהמודעה שלכם תופיע כאשר אנשים כותבים בשורת החיפוש את המילים:
לוכד עכברים, מלכודת עכברים, איך תופסים עכבר? מה עכברים אוהבים לאכול? ועוד.
מיד לאחר שיקלידו את סוג החיפוש הזה, תקפוץ המודעה שלכם בגוגל:
"יוסי אנד יוסי, לוכדי העכברים המקצועיים בישראל. מחירים מיוחדים לחולדות שחורות."
וזה, זה הכוח האמיתי – והחזק ביותר של גוגל: להתאים לאדם שמחפש שירות או מוצר, את העסק שיתן לו את המענה המדוייק ביותר. ואתם? אתם רוצים להיות אלו שמופיעים שם, בתור העסק הנכון ביותר ללקוח.
יצאתם לדרך?
דבר ראשון נקים חשבון ונבנה קמפיין מוצלח. כאשר המטרה היא לבדוק מתוך כמות המונחים הגדולה שקיימת בגוגל, את קבוצת הביטויים הכדאיים ביותר עבור העסק שלנו תוך התאמה בין הביטויים לאסטרטגיה השיווקית שלנו.
בשלב השני נגדיר ונקים מסע פרסום בהתאם לאסטרטגיית השיווק, קהל היעד, התקציב והמתחרים
תוך כדי הגדרת קודי מעקב.
נדאג להתאים תוכן ייעודי לפרסום – כתיבה ועיצוב של דפי נחיתה שמותאמים אישית לעסק שלנו, כדי לשפר את יחס ההמרה וניצול מקסימלי של מסע פרסום בגוגל.
נגדיר מודעות בתיאום עם אנשי השיווק בעבור מסע פרסום בגוגל ונחכה לנתונים הראשונים בדרך ללידים רלוונטים, חשיפה מוגברת לעסק והכנסות גבוהות יותר.
ובנימה אישית,
בגוגל כל אחד יכול לפתוח חשבון ולנהל אותו בצורה טכנית, אבל כמו בכל תחום מקצועי תמיד צריך להיות עם יד על הדופק, לרכוש את הכלים והמיומנויות החדשניות ביותר, לנטר, לנתח ולהיות במעקב יומי אחרי הממצאים כדי שלא נבזבז כסף מיותר במקומות הלא נכונים.
לכן אנחנו ממליצים לכם לעבוד איתנו. כחברת בוטיק, המעניקה לכל לקוח יחס אישי, תוך שימת דגש רחב על מקצועיות, מיומנות והתחדשות ללא הפסקה, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.
יחד נוכל לייעל את ההשקעה שלכם, להביא לתוצאות טובות בתקציב שהגדרתם ולהזניק את העסק שלכם קדימה למקומות בהם הוא צריך וראוי להיות.
מלאו פרטים ובדקו האם פרסום בגוגל יעיל עבור העסק שלכם.
אהבת את זה? שתף עם מי שיכול להפיק מזה תועלת!
איך אוכל לעזור לך?
בינה מלאכותית בעסקים
איך למקסם תועלת בלי להתפזר בין אלפי כלים? הפשטות שבכוח השתמשו ב-AI כדי להאיר את הדרך לעסק שלכם בעלי עסקים מתמודדים כיום עם שפע בלתי
מאחורי הקלעים של שיווק בגרושים
איך להפוך תקציב זעום להצלחה גדולה יאללה, בואו נדבר תכל'ס על שיווק בתקציב שנראה כמו הכסף שנשאר אחרי קניות בסופר. אתם יודעים את הרגע הזה
כיצד לבחור את כלי ה-AI המושלמים לעסק שלך – טיפים והמלצות
מדריך לבחירת כלים מבוססי AI לעסק שלך כיום, כלים מבוססי AI (בינה מלאכותית) הופכים לחשובים יותר ויותר בעסקים שונים. הם יכולים לשפר תהליכים, להגדיל רווחים
הכלי הכי מבורך בשיווק העסק שלכם – שימור לקוחות
רוצה לדעת מה הלקוחות שלך חושבים עליך? האם הם מרוצים מהמוצר/שירות שלך? ואיך מידת שביעות הרצון שלהם קשורה באופן ישיר לריווחיות העסק שלך? מחקרים מראים
פרסום בפייסבוק VS פרסום באינסטגרם
לעיתים אנחנו מתלבטים היכן לפרסם את המוצר שלנו, בפייסבוק או באינסטגרם? אך השאלה הנכונה היא מה יותר נכון עבור המותג שלי? לא כל פוסט שמעלים
אופטימיזציה לאתר קריטית לקידום האתר שלכם
מהי אופטימיזציה לאתר אינטרנט? האתר שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל? הסיבה לכך היא שלא "הסברתם" למנועי החיפוש מהו בדיוק האתר שלכם, ממה הוא