קידום עסקים באינטרנט – Talkabout
  • דף בית
  • שירותים
    • קידום אורגני בגוגל
    • פרסום ממומן בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • מדברים בבלוג
  • אודות
  • צור קשר
  • קידום אורגני בגוגל
  • פרסום ממומן בגוגל
  • שיווק בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
  • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • אודות
  • צור קשר
קידום עסקים באינטרנט – Talkabout
  • דף בית
  • שירותים
    • קידום אורגני בגוגל
    • פרסום ממומן בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • מדברים בבלוג
  • אודות
  • צור קשר
  • קידום אורגני בגוגל
  • פרסום ממומן בגוגל
  • שיווק בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
  • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • אודות
  • צור קשר
הכלי הכי מבורך בשיווק העסק שלכם – שימור לקוחות

הכלי הכי מבורך בשיווק העסק שלכם – שימור לקוחות

אין תגובות
טיפים קלים ליישום שימור לקוחות

רוצה לדעת מה הלקוחות שלך חושבים עליך?

האם הם מרוצים מהמוצר/שירות שלך?

ואיך מידת שביעות הרצון שלהם קשורה באופן ישיר לריווחיות העסק שלך?

מחקרים מראים שעבור גיוס לקוחות חדשים נדרש תקציב של פי 5 מאשר שימור לקוח.

אנו כעת מתמודדים עם תופעות פוסט קורונה, הלקוחות חשים הצפה וחוסר בהירות חלקם נמנעים מרכישות, חלקם מתמהמהים ולוקחים את הזמן בכדי לבחור…

ההצפה הזו נובעת ממכלול דברים שחלקם הקטן בשליטתנו.
הבולט בניהם, הוא נסיון עיקש להתמקד במכירות. אנו מתעקשים להמשיך ולמכור כשבחוץ המציאות משתנה, ואנו מוכרחים להיות חלק ממנה.
יותר מתמיד בזמן זה. אני ממליצה לכם להשקיע בשימור לקוחות.

כמה מילים על שימור לקוחות,
לקוח קיים הוא לקוח שכבר מכיר את המוצר/השירות שלנו וקל לו יותר לשתף איתנו פעולה. מחקרים מראים שעבור גיוס לקוחות חדשים נדרש תקציב של פי 5 מאשר שימור לקוח. ויותר חשוב מזה- לקוח קיים הינו חלק מבנייה וחיזוק המותג שלכם!
הוא זה שמוכר לכם כל הזמן כל עוד הוא מרוצה!

קבלו 5 טיפים שאם תבצעו אותם כבר היום, יהיה לכם יתרון יחסי על המתחרים שלכם!

1. סקר שביעות רצון – לקוח רוצה להרגיש שהוא חלק מהמותג, שאתם זוכרים שהוא שם. שלחו ללקוחות סקר בו מספר שאלות על שביעות הרצון שלו מכם/מהמוצר שלכם.
ביקורת מאפשרת לנו להבין את חווית הלקוח, ולרצות לשפר עבורו כל הזמן.

2. יום יום חג – הלקוח שלנו רוצה להרגיש מיוחד, יום אהבה, יום הולדת, ("לרגל היותך לקוח מספר 5,000 שלנו", "חגיגה לחברי מועדון VIP") כל לקוח יהנה לקבל הטבה עבור מוצרים שהוא צריך, ויכול להיות שתגרמו לו גם להזכר בכם ולבצע רכישה שהוא סתם דוחה והודעת הטקסט שלכם עזרה לו לחייך ולהיזכר.

3. אפסייל/קרוסייל – שלחו תזכורת ללקוחות ובה הצעות למוצרים בהם הם התענינו.

4. ברשותכם חנות אונליין – במעמד התשלום הציעו ללקוחותיכם מוצרים משלימים.
אתם מוכרים נעלים הציעו סט גרביים,
אתם מוכרים חלוק רחצה הציעו ספוג ניקוי מפנק.
חנות אונליין מתפקדת כמו כל חנות וחווית השירות בה חייבת להיות נוחה ומוצלחת. הציעו בנדיבות הטבות ששווה ללקוחות שלכם. הם כבר שם, אם ההצעה שלכם תהיה אטרקטיבית הם לא יהססו להגדיל את העגלה. מנסיון, אחוז המכירות שלכם יעלה לפחות ב- 30% בעגלת הקניות.

5. תוכן אותנטי הוא המלך – אתם עייפים או חסרי השראה ליצור תוכן, הפעילו את הלקוחות שלכם. אם יש יתרון גדול בשוק הישראלי הוא ברצון לעזור, תפנו בצורה יצירתית פניה כזו תמיד מניבה תוצאות מגניבות.

מנסיון רב בתחום השיווק, ההמלצה שלי היא לעשות שימוש בכלים פשוטים; דיוור אלקטרוני, הודעות טקסט, וואטספ. עשו שימוש באוטומציה של מערכות הדיוור זו עבודה שתעשו פעם אחת ותעבוד עבורכם לתקופה ארוכה.

המסרים בהם אני ממליצה לכם להתמקד,
מחקרים בתחום רכישות האונליין מראים אפקטביות של פי 20% במכירות אפסייל וכ-4% במכירות קרוסייל.
כמובן שבחנויות בגדים יותר לקוחות יקנו מוצר נוסף מאשר בחנות מחשבים. אך באם תנהלו את מועדון הלקוחות שלכם בצורה חכמה תוכלו להניב יותר מניהול המסרים הרלוונטים לכל לקוח.

ברשותכם חנות מוצרים:
1. כיום או יומיים אחרי הרכישה בחנות האונליין שלכם- ולפני ביצוע המשלוח הציעו ללקוח אפסייל או קרוס סייל.

דוגמא: לקוח נכנס לחנות לרכוש מחשב-
אפסייל אנו נציע לו מעבד חזק יותר.
קרוסייל- אנו נציע לו לרכוש מסך מחשב.

במקרה של עסק המעניק שירותים, הציעו ללקוח שירות ללא עלות. או שירות בהטבה.
לדוגמא:
מפגש עם יועצת להתאמת האיפור לעורך.
סדנת סטיילניג/סדנה לניהול זמן.

תדמיתית השילוב בין שירות למכירה מחזק את המותג מאוד. ההצעות לא חייבות להיות ללא עלות, ניתן להעניק כהטבה כל שהיא. או בלעדית רק לחברי מועדון.

2. אחרי כשבוע- חיזוק ובניית המותג/שירות לקוחות, איך היתה לך חווית הקניה באתר? בצירוף,
טיפים לשימוש במוצר.
טיפים לשילוב בגדים מהארון שלך.
כמובן, כל לקוח בתחום שלו.

3. לאחר כחודש- מדריך מתנה, טיפים לשימור/תחזוקה חשוב לא לנסות שוב ולמכור.

חשוב שתדעו, מרבית המתחרים שלכם בטוח לא יישמו את מה שצרפתי כאן,

אך אם אתם תבינו כמה שווה לכם לקוח שרכשתם מהצעד הראשון שלו עם המותג שלכם, תוכלו להיות חזקים כמו המותגים הגדולים, עבורם מחלקת שימור לקוחות זו מחלקה בפני עצמה.
וברור לכם שהפרסום שלכם בערוצי השיווק כמו פייסבוק/גוגל/לינקדין ועוד. לא הולכת להיות זולה יותר. אלא רק להתייקר.

ואנו כאן לרשותכם, נשמח לעזור לכם לבנות ולהתאים את סל המוצרים הנכון לצד המסרים הטובים ביותר שיניבו לכם הצלחה.

ולסיכום, מקווה שהצלחתי להאיר את דרככם. תשמרו לכם את הטיפים הללו ויותר חשוב תיישמו אותם.

ליאת

אהבת? אשמח לשיתוף

איך אוכל לעזור לך?

טיפים קלים ליישום שימור לקוחות

הכלי הכי מבורך בשיווק העסק שלכם – שימור לקוחות

07/02/2022 אין תגובות

רוצה לדעת מה הלקוחות שלך חושבים עליך? האם הם מרוצים מהמוצר/שירות שלך? ואיך מידת שביעות הרצון שלהם קשורה באופן ישיר לריווחיות העסק שלך? מחקרים מראים

קרא עוד »
פייסבוק או אינסטגרם?

פרסום בפייסבוק VS פרסום באינסטגרם

01/10/2021 אין תגובות

לעיתים אנחנו מתלבטים היכן לפרסם את המוצר שלנו, בפייסבוק או באינסטגרם? אך השאלה הנכונה היא מה יותר נכון עבור המותג שלי? לא כל פוסט שמעלים

קרא עוד »
אופטימיזציה לאתר שלך

אופטימיזציה לאתר קריטית לקידום האתר שלכם

24/03/2021 אין תגובות

מהי אופטימיזציה לאתר אינטרנט? האתר שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל? הסיבה לכך היא שלא "הסברתם" למנועי החיפוש מהו בדיוק האתר שלכם, ממה הוא

קרא עוד »
קמפיין ממומן בגוגל

קמפיין ממומן בגוגל

24/11/2020 אין תגובות

למה כדאי לפרסם קמפיין ממומן בגוגל אז נכון שאני תמיד מעודדת את הלקוחות שלי לעשות קידום אורגני ( לא משנה באיזו מדיה ) אבל לפעמים 

קרא עוד »
talkabout-קידום העסק שלך באינטרנט

אתר אינטרנט ערוץ משמעותי לעסק שלך

10/04/2020 אין תגובות

למה אתר אינטרנט בגוגל ישראל הוא מה שחסר לכם כדי להגיע ללקוחות איכותיים ומדוייקים חשבתם פעם מה  יקרה לשיווק שלכם ביום שהרשתות חברתיות ייעלמו/יסגרו? הרי

קרא עוד »

תרמלייף הסיפור שכדאי לך להכיר

17/10/2019 אין תגובות

איך מגדילים הכנסות עם תכנון עיסקי נכון-הסיפור שכל בעל עסק צריך להכיר מכירים את הסיפור על ההוא שעמד במטבח עם כוס קפה, הסתכל החוצה, ובדיוק

קרא עוד »
פורסם ב: talk about digital, מדברים בבלוג
« הקודם
מדברים על זה

הכלי הכי מבורך בשיווק העסק שלכם – שימור לקוחות

פרסום בפייסבוק VS פרסום באינסטגרם

אופטימיזציה לאתר קריטית לקידום האתר שלכם

מדברים עלינו
  • את יודעת לכוון וגבוה ותמיד עם יד על הדופק.
    זה בדיוק מה שאני אוהבת בעבודה שלנו ביחד - הכל זורם מדויק, בהנאה ובקלות.
    ואכן העסק שלי מגיע לגבהים חדשים ולך יש חלק גדול בזה!

    יפעת אברמסון
    יפעת אברמסון
    מעצבת פנים - מדברת עלינו
  • שילוב מיוחד במינו בין אישיות לבבית ומאירת פנים לסובבים אותה ובכלל זה ללקוח שמולה, לבין חדות מחשבה ומהירות פעולה ותגובה מהסוג שמביא לתוצאות.
    ניכר בליאת שהיא מביאה איתה מעולמה לשולחן העבודה הדיגיטלי הרבה אמפטיה ואיכפתיות שהם אינם בהכרח מרכיבי העולם הדיגיטלי!

    אבי משה סגל
    אבי משה סגל
    מדריך סיורים ואוצר - מדבר עלינו
  • רובם טועים לחשוב שלתפעל בעצמם מערכת שמתעדכנת כל שני וחמישי חוסך להם כסף ההיפך הוא הנכון, הם שורפים כסף בלי תוצאות אפקטיביות וטוענים שפייסבוק לא עובד.בעבודה עם איש המקצוע הנכון. זה בדיוק המקום של ליאתי.
    לקחת תקציב של עסק קטן בכל סדר גודל ולמקסם לו תוצאות.

    ליאור מור אלון
    ליאור מור אלון
    יזמית אופנה וסטיילינג - מדברת עלינו
  • שירות מעולה, תמיד יש עם מי לדבר.
    מקצועית ויצירתית
    מקבלות תגובות מעולות על הדף העסקי בכול מקום אליו מגיעות. וזו משימה לא פשוטה לקחת נושא לא הכי מעניין כמו ביטוח ולעניין אנשים.

    קרן ושרית
    קרן ושרית
    הנתיב סוכנות לביטוח - מדברות עלינו
  • הצלחה של העסק תלויה ממספר דברים והראשון הוא - אנשים.
    שילוב של מקצוענות, אחריות, אכפתיות מלקוח, רמה אישית מאוד גבוהה - יש בך הכול!

    ולרי קרביץ
    ולרי קרביץ
    SurroGate - פונדקאות בגאורגיה - מדבר עלינו
  • חווית שירות זה נושא רגיש אצלי ואני רק יכולה לומר - וואו!
    ובשורה תחתונה בתוצאות, אין מה להשוות

    נתי מור
    נתי מור
    איפור ותסרוקות לנשים עסוקות - מדברת עלינו
  • בתוך זמן קצר מצאת ודייקת לי קהל מתאים לפרסום הנישה שלי, תוך עדכון מתמיד עד לתוצאה הרצויה. לא הפסקת לכוון את הנתונים עד שהיית מרוצה בעצמך.
    פרפקציוניסטית לטעמי:)

    ענבל אדל
    ענבל אדל
    Fynbos Florals - מדברת עלינו
עקבו אחרינו
  • Facebook
  • YouTube

השארת תגובה

ביטול

אודותינו
לקום בבוקר ולגלות שכל מה שהכרת אתמול השתנה היום. ככה זה בדיגיטל וזה מסעיר וזה מעיף וזה כיף אדיר! בואו לשווק ולפרסם איתנו
צור קשר
צאלון 25, ניר צבי
טלפון: 050-5996575
דוא"ל: office@talkabout.co.il
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Design by Elementor
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס