למה לבחור מטרות שונות של קמפיינים?
למה לא לרוץ רק עם סוג קמפיין אחד- קמפיין מעורבות?
הלקוחות שלי פונים אליי לעיתים קרובות עם שאלה "תגידי, מה רע לרוץ רק עם קמפיין מעורבות?"
מטרת קמפיין מעורבות היא להפיץ עבורכם את הרעיונות והטיפים, להרחיב את
החשיפות בפני קהל קיים ו/או קהל חדש.
אך רק שימוש בקמפיין מעורבות משאיר אתכם באותו המקום.חשוב מאוד להשתמש במטרות נוספות!
כצעד ראשון ליצירת קהל ובבדיקת קהליי יעד חדשים, ההמלצה שלנו היא להתחיל את החשיפות עם קמפיין מעורבות
לבנות קהל, ולאחר מכן לחשוף את הקהל שהיה מעורב בקמפיין. למטרת קמפיין נוספת.
חשוב גם להגדיר הנעה לפעולה ברורה שמכוונת את הלקוח למסר הבא אחריו:
קמפיין תנועה, קמפיין לידים ועוד..
מנהלים את הפרסום בעצמכם? אל תדגרו על הביצים, תדמיינו סטאנדאפיסט שעולה לבמה וצריך לשמור על הקהל שלו. הוא חייב להרגיש אותו, הוא לא יכול לספר כל פעם את אותה הבדיחה..
רוצה לדעת עוד על קידום יעיל ונכון לפוסטים שלך ברשת?
נשמח לעזור 👇
Talk about – מקדמים גם את העסק שלך!
אהבת? אשמח לשיתוף
איך אוכל לעזור לך?
מאחורי הקלעים של שיווק בגרושים
איך להפוך תקציב זעום להצלחה גדולה יאללה, בואו נדבר תכל'ס על שיווק בתקציב שנראה כמו הכסף שנשאר אחרי קניות בסופר. אתם יודעים את הרגע הזה
כיצד לבחור את כלי ה-AI המושלמים לעסק שלך – טיפים והמלצות
מדריך לבחירת כלים מבוססי AI לעסק שלך כיום, כלים מבוססי AI (בינה מלאכותית) הופכים לחשובים יותר ויותר בעסקים שונים. הם יכולים לשפר תהליכים, להגדיל רווחים
הכלי הכי מבורך בשיווק העסק שלכם – שימור לקוחות
רוצה לדעת מה הלקוחות שלך חושבים עליך? האם הם מרוצים מהמוצר/שירות שלך? ואיך מידת שביעות הרצון שלהם קשורה באופן ישיר לריווחיות העסק שלך? מחקרים מראים
פרסום בפייסבוק VS פרסום באינסטגרם
לעיתים אנחנו מתלבטים היכן לפרסם את המוצר שלנו, בפייסבוק או באינסטגרם? אך השאלה הנכונה היא מה יותר נכון עבור המותג שלי? לא כל פוסט שמעלים
אופטימיזציה לאתר קריטית לקידום האתר שלכם
מהי אופטימיזציה לאתר אינטרנט? האתר שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל? הסיבה לכך היא שלא "הסברתם" למנועי החיפוש מהו בדיוק האתר שלכם, ממה הוא
קמפיין ממומן בגוגל
למה כדאי לפרסם קמפיין ממומן בגוגל אז נכון שאני תמיד מעודדת את הלקוחות שלי לעשות קידום אורגני ( לא משנה באיזו מדיה ) אבל לפעמים