למה לבחור מטרות שונות של קמפיינים?
למה לא לרוץ רק עם סוג קמפיין אחד- קמפיין מעורבות?
הלקוחות שלי פונים אליי לעיתים קרובות עם שאלה "תגידי, מה רע לרוץ רק עם קמפיין מעורבות?"
מטרת קמפיין מעורבות היא להפיץ עבורכם את הרעיונות והטיפים, להרחיב את
החשיפות בפני קהל קיים ו/או קהל חדש.
אך רק שימוש בקמפיין מעורבות משאיר אתכם באותו המקום.חשוב מאוד להשתמש במטרות נוספות!
כצעד ראשון ליצירת קהל ובבדיקת קהליי יעד חדשים, ההמלצה שלנו היא להתחיל את החשיפות עם קמפיין מעורבות
לבנות קהל, ולאחר מכן לחשוף את הקהל שהיה מעורב בקמפיין. למטרת קמפיין נוספת.
חשוב גם להגדיר הנעה לפעולה ברורה שמכוונת את הלקוח למסר הבא אחריו:
קמפיין תנועה, קמפיין לידים ועוד..
מנהלים את הפרסום בעצמכם? אל תדגרו על הביצים, תדמיינו סטאנדאפיסט שעולה לבמה וצריך לשמור על הקהל שלו. הוא חייב להרגיש אותו, הוא לא יכול לספר כל פעם את אותה הבדיחה..
רוצה לדעת עוד על קידום יעיל ונכון לפוסטים שלך ברשת?
נשמח לעזור 👇
Talk about – מקדמים גם את העסק שלך!
אהבת? אשמח לשיתוף
איך אוכל לעזור לך?
קמפיין ממומן בגוגל
למה כדאי לפרסם קמפיין ממומן בגוגל אז נכון שאני תמיד מעודדת את הלקוחות שלי לעשות קידום אורגני ( לא משנה באיזו מדיה ) אבל לפעמים
אתר אינטרנט ערוץ משמעותי לעסק שלך
למה אתר אינטרנט בגוגל ישראל הוא מה שחסר לכם כדי להגיע ללקוחות איכותיים ומדוייקים חשבתם פעם מה יקרה לשיווק שלכם ביום שהרשתות חברתיות ייעלמו/יסגרו? הרי
תרמלייף הסיפור שכדאי לך להכיר
איך מגדילים הכנסות עם תכנון עיסקי נכון-הסיפור שכל בעל עסק צריך להכיר מכירים את הסיפור על ההוא שעמד במטבח עם כוס קפה, הסתכל החוצה, ובדיוק
אנו משווקים בפייסבוק. זה מספיק?
האם צריך בכלל אתר/דף נחיתה או שמספיק דף עסקי בפייסבוק? לעיתים קרובות אנו נשאלים האם בימינו, כשיש דף עסקי פעיל בפייסבוק, צריך בכלל אתר או
מה גורם לאנשים לשתף פוסטים
איך תגרמו להם לעשות share? איך ניתן לגרום לאנשים לעשות שיתוף (share) לפוסטים שלי? שיתופים הם הדבר הכי מבוקש ונחשק עבור כל משווק ויוצר תוכן.
מה רע לרוץ עם קמפיין מעורבות בלבד?
למה לבחור מטרות שונות של קמפיינים? למה לא לרוץ רק עם סוג קמפיין אחד- קמפיין מעורבות? הלקוחות שלי פונים אליי לעיתים קרובות עם שאלה "תגידי,