קידום עסקים באינטרנט – Talkabout
  • דף בית
  • שירותים
    • קידום אורגני בגוגל
    • פרסום ממומן בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • בוט לגיוס לידים
    • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • מדברים בבלוג
  • אודות
  • צור קשר
  • קידום אורגני בגוגל
  • פרסום ממומן בגוגל
  • שיווק בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
  • בוט לגיוס לידים
  • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • אודות
  • צור קשר
קידום עסקים באינטרנט – Talkabout
  • דף בית
  • שירותים
    • קידום אורגני בגוגל
    • פרסום ממומן בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • בוט לגיוס לידים
    • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • מדברים בבלוג
  • אודות
  • צור קשר
  • קידום אורגני בגוגל
  • פרסום ממומן בגוגל
  • שיווק בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
  • בוט לגיוס לידים
  • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • אודות
  • צור קשר
מה רע לרוץ עם קמפיין מעורבות בלבד?

מה רע לרוץ עם קמפיין מעורבות בלבד?

אין תגובות

למה לבחור מטרות שונות של קמפיינים?

למה לא לרוץ רק עם סוג קמפיין אחד- קמפיין מעורבות?

הלקוחות שלי פונים אליי לעיתים קרובות עם שאלה "תגידי, מה רע לרוץ רק עם קמפיין מעורבות?"
מטרת קמפיין מעורבות היא להפיץ עבורכם את הרעיונות והטיפים, להרחיב את 
החשיפות בפני קהל קיים ו/או קהל חדש.
אך רק שימוש בקמפיין מעורבות משאיר אתכם באותו המקום.חשוב מאוד להשתמש במטרות נוספות!

כצעד ראשון ליצירת קהל ובבדיקת קהליי יעד חדשים, ההמלצה שלנו היא להתחיל את החשיפות עם קמפיין מעורבות
לבנות קהל, ולאחר מכן לחשוף את הקהל שהיה מעורב בקמפיין. למטרת קמפיין נוספת.

חשוב גם להגדיר הנעה לפעולה ברורה שמכוונת את הלקוח למסר הבא אחריו:
קמפיין תנועה, קמפיין לידים ועוד..


מנהלים את הפרסום בעצמכם? אל תדגרו על הביצים, תדמיינו סטאנדאפיסט שעולה לבמה וצריך לשמור על הקהל שלו. הוא חייב להרגיש אותו, הוא לא יכול לספר כל פעם את אותה הבדיחה..

כך גם אתם צריכים לנהוג, להרגיש את הקהל, להיות בשבילו, ולבסוף למכור לו 🙂

רוצה לדעת עוד על קידום יעיל ונכון לפוסטים שלך ברשת?
נשמח לעזור 👇
Talk about – מקדמים גם את העסק שלך!

אהבת? אשמח לשיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

איך אוכל לעזור לך?

קמפיין ממומן בגוגל

קמפיין ממומן בגוגל

24/11/2020 אין תגובות

למה כדאי לפרסם קמפיין ממומן בגוגל אז נכון שאני תמיד מעודדת את הלקוחות שלי לעשות קידום אורגני ( לא משנה באיזו מדיה ) אבל לפעמים 

קרא עוד »
talkabout-קידום העסק שלך באינטרנט

אתר אינטרנט ערוץ משמעותי לעסק שלך

10/04/2020 אין תגובות

למה אתר אינטרנט בגוגל ישראל הוא מה שחסר לכם כדי להגיע ללקוחות איכותיים ומדוייקים חשבתם פעם מה  יקרה לשיווק שלכם ביום שהרשתות חברתיות ייעלמו/יסגרו? הרי

קרא עוד »

תרמלייף הסיפור שכדאי לך להכיר

17/10/2019 אין תגובות

איך מגדילים הכנסות עם תכנון עיסקי נכון-הסיפור שכל בעל עסק צריך להכיר מכירים את הסיפור על ההוא שעמד במטבח עם כוס קפה, הסתכל החוצה, ובדיוק

קרא עוד »

אנו משווקים בפייסבוק. זה מספיק?

22/09/2019 אין תגובות

האם צריך בכלל אתר/דף נחיתה או שמספיק דף עסקי בפייסבוק? לעיתים קרובות אנו נשאלים האם בימינו, כשיש דף עסקי פעיל בפייסבוק, צריך בכלל אתר או

קרא עוד »

מה גורם לאנשים לשתף פוסטים

18/09/2019 אין תגובות

איך תגרמו להם לעשות share? איך ניתן לגרום לאנשים לעשות שיתוף (share) לפוסטים שלי? שיתופים הם הדבר הכי מבוקש ונחשק עבור כל משווק ויוצר תוכן.

קרא עוד »

מה רע לרוץ עם קמפיין מעורבות בלבד?

22/08/2019 אין תגובות

למה לבחור מטרות שונות של קמפיינים? למה לא לרוץ רק עם סוג קמפיין אחד- קמפיין מעורבות? הלקוחות שלי פונים אליי לעיתים קרובות עם שאלה "תגידי,

קרא עוד »
פורסם ב: talk about digital, מדברים בבלוג
הבא »
מדברים על זה

קמפיין ממומן בגוגל

אתר אינטרנט ערוץ משמעותי לעסק שלך

תרמלייף הסיפור שכדאי לך להכיר

מדברים עלינו
  • את יודעת לכוון וגבוה ותמיד עם יד על הדופק.
    זה בדיוק מה שאני אוהבת בעבודה שלנו ביחד - הכל זורם מדויק, בהנאה ובקלות.
    ואכן העסק שלי מגיע לגבהים חדשים ולך יש חלק גדול בזה!

    יפעת אברמסון
    יפעת אברמסון
    מעצבת פנים - מדברת עלינו
  • שילוב מיוחד במינו בין אישיות לבבית ומאירת פנים לסובבים אותה ובכלל זה ללקוח שמולה, לבין חדות מחשבה ומהירות פעולה ותגובה מהסוג שמביא לתוצאות.
    ניכר בליאת שהיא מביאה איתה מעולמה לשולחן העבודה הדיגיטלי הרבה אמפטיה ואיכפתיות שהם אינם בהכרח מרכיבי העולם הדיגיטלי!

    אבי משה סגל
    אבי משה סגל
    מדריך סיורים ואוצר - מדבר עלינו
  • רובם טועים לחשוב שלתפעל בעצמם מערכת שמתעדכנת כל שני וחמישי חוסך להם כסף ההיפך הוא הנכון, הם שורפים כסף בלי תוצאות אפקטיביות וטוענים שפייסבוק לא עובד.בעבודה עם איש המקצוע הנכון. זה בדיוק המקום של ליאתי.
    לקחת תקציב של עסק קטן בכל סדר גודל ולמקסם לו תוצאות.

    ליאור מור אלון
    ליאור מור אלון
    יזמית אופנה וסטיילינג - מדברת עלינו
  • שירות מעולה, תמיד יש עם מי לדבר.
    מקצועית ויצירתית
    מקבלות תגובות מעולות על הדף העסקי בכול מקום אליו מגיעות. וזו משימה לא פשוטה לקחת נושא לא הכי מעניין כמו ביטוח ולעניין אנשים.

    קרן ושרית
    קרן ושרית
    הנתיב סוכנות לביטוח - מדברות עלינו
  • הצלחה של העסק תלויה ממספר דברים והראשון הוא - אנשים.
    שילוב של מקצוענות, אחריות, אכפתיות מלקוח, רמה אישית מאוד גבוהה - יש בך הכול!

    ולרי קרביץ
    ולרי קרביץ
    SurroGate - פונדקאות בגאורגיה - מדבר עלינו
  • חווית שירות זה נושא רגיש אצלי ואני רק יכולה לומר - וואו!
    ובשורה תחתונה בתוצאות, אין מה להשוות

    נתי מור
    נתי מור
    איפור ותסרוקות לנשים עסוקות - מדברת עלינו
  • בתוך זמן קצר מצאת ודייקת לי קהל מתאים לפרסום הנישה שלי, תוך עדכון מתמיד עד לתוצאה הרצויה. לא הפסקת לכוון את הנתונים עד שהיית מרוצה בעצמך.
    פרפקציוניסטית לטעמי:)

    ענבל אדל
    ענבל אדל
    Fynbos Florals - מדברת עלינו
עקבו אחרינו
  • Facebook
  • YouTube

השארת תגובה

ביטול

אודותינו
לקום בבוקר ולגלות שכל מה שהכרת אתמול השתנה היום. ככה זה בדיגיטל וזה מסעיר וזה מעיף וזה כיף אדיר! בואו לשווק ולפרסם איתנו
צור קשר
צאלון 25, ניר צבי
טלפון: 050-5996575
דוא"ל: office@talkabout.co.il
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Design by Elementor
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס