לעיתים אנחנו מתלבטים היכן לפרסם את המוצר שלנו, בפייסבוק או באינסטגרם?
אך השאלה הנכונה היא מה יותר נכון עבור המותג שלי? לא כל פוסט שמעלים לפייסבוק מתאים להעלות לאינסטגרם ולהיפך. צריכה להיות התאמה בין התוכן, המסר והויזואליות לבין הפלטפורמה בה נפרסם.
לפני כעשור כולם התלהבו מהפייסבוק, הוא היה ראשוני ומהפכני, אך עם הזמן הוא התחיל לדעוך.
בשנים האחרונות כולם עפים על האינסטגרם, ובת'כלס? בצדק. אין ספק שזאת פלטפורמה נהדרת. אבל, ויש פה אבל גדול – לא לכל עסק נכון לפרסם שם תכנים.
האינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית, הגולשים בה מחפשים גירוי לעיניים. יש בה אפשרויות לעריכה ושדרוג של תמונות עם פילטרים, ליצור האשתגים, תיקיות שונות, ואפילו לשמור דברים חשובים בהיילייטס.
ולכן, אם יש לכם מוצר מדליק, מעניין, סקסי, שגם מצטלם טוב, אז האינסטגרם היא בהחלט הפלטפורמה הנכונה לפרסום המוצר שלכם.
תבינו, לא התחום הוא שיקבע איפה יותר מתאים לכם לפרסם, אלא הדרך בה תבחרו להציג את העסק שלכם. באינסטגרם חייבים לדעת לדייק גם את המסר וגם את הויזואל.
לדוגמא – עמוד אינסטגרם של מרפאת שיניים, המפרסם תמונות של אנשים באמצע טיפול שיניים. זה לא מתאים. וביננו, זה גם קצת מפחיד 😉. אותו כנ"ל לגבי פדיקור. אנשים לא רוצים לראות כף רגל מיובשת מול הפרצוף שלהם.
אתם חייבים לדבר לקהל היעד שלכם, תראו לו את מה שהוא רוצה לראות, וזה חייב להיראות לא פחות ממעולה. אם הויזואל לא סקסי, אתם חייבים לערוך אותו, אחרת תפסידו ברמה המיתוגית, מהסיבה הפשוטה שזה פשוט לא נראה טוב.
הפייסבוק מנגד, מתאים יותר להעברת מסרים ותוכן ארוך. תחומי טיפול, או כל תחום אחר שאפשר לספר בו סיפור יכולים לפרוח כאן. בשנים האחרונות הפייסבוק הפך מתאים יותר לקהל אנשים מבוגר, כאלה שהתוכן מעניין אותם לא פחות (ואולי אף יותר…) מהויזואליות. ולכן זהו שיקול נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם מכינים את האסטרטגיה השיווקית שלכם, ומכוונים לקהל היעד שמתאים לכם.
לכל פלטפורמה יש את הנראות שלה ואת הפיצ'רים שלה, ולכן לא לכל פוסט מתאים לעשות קופי פייסט (העתק-הדבק) ולשתף בשתי הפלטפורמות במקביל. לדוגמא – פוסטים אליהם אתם מצרפים לינק בסוף, בפייסבוק זה עובד נהדר, אבל באינסטגרם אי אפשר ללחוץ על לינקים, וזה פשוט לא רלוונטי ולא מתאים.
מעוניינים לשמוע עוד?
רוצים להתייעץ איתנו איפה יותר כדאי לכם לפרסם?
שלחו לנו הודעה, ונענה לכם בשמחה 😊
אהבת? אשמח לשיתוף
איך אוכל לעזור לך?
מאחורי הקלעים של שיווק בגרושים
איך להפוך תקציב זעום להצלחה גדולה יאללה, בואו נדבר תכל'ס על שיווק בתקציב שנראה כמו הכסף שנשאר אחרי קניות בסופר. אתם יודעים את הרגע הזה
כיצד לבחור את כלי ה-AI המושלמים לעסק שלך – טיפים והמלצות
מדריך לבחירת כלים מבוססי AI לעסק שלך כיום, כלים מבוססי AI (בינה מלאכותית) הופכים לחשובים יותר ויותר בעסקים שונים. הם יכולים לשפר תהליכים, להגדיל רווחים
הכלי הכי מבורך בשיווק העסק שלכם – שימור לקוחות
רוצה לדעת מה הלקוחות שלך חושבים עליך? האם הם מרוצים מהמוצר/שירות שלך? ואיך מידת שביעות הרצון שלהם קשורה באופן ישיר לריווחיות העסק שלך? מחקרים מראים
פרסום בפייסבוק VS פרסום באינסטגרם
לעיתים אנחנו מתלבטים היכן לפרסם את המוצר שלנו, בפייסבוק או באינסטגרם? אך השאלה הנכונה היא מה יותר נכון עבור המותג שלי? לא כל פוסט שמעלים
אופטימיזציה לאתר קריטית לקידום האתר שלכם
מהי אופטימיזציה לאתר אינטרנט? האתר שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל? הסיבה לכך היא שלא "הסברתם" למנועי החיפוש מהו בדיוק האתר שלכם, ממה הוא
קמפיין ממומן בגוגל
למה כדאי לפרסם קמפיין ממומן בגוגל אז נכון שאני תמיד מעודדת את הלקוחות שלי לעשות קידום אורגני ( לא משנה באיזו מדיה ) אבל לפעמים
אשמח שתחזרו אליי בהקדם לגבי שיווק העסק שלי
שלום לינוי, הבוקר נשלח אליך אימייל לכתובת שהשארת. בדקי שקיבלת.
נשתמע, ליאת