האם צריך בכלל אתר/דף נחיתה או שמספיק דף עסקי בפייסבוק?
לעיתים קרובות אנו נשאלים האם בימינו, כשיש דף עסקי פעיל בפייסבוק, צריך בכלל אתר או דף נחיתה מוקפד. הרי בניית אתר עולה כסף ודורשת זמן ומשאבים בעוד שלהקים דף עסקי לא עולה כסף ועלויות התפעול שלו הן יחסית קטנות.
את התשובה שלנו ניתן לסכם בשלוש מילים: כן, בהחלט צריך.
רוצה להבין למה?
- האתר הוא הנכס שלך, תחת דומיין עצמאי שרכשת, בעוד שעמוד הפייסבוק הוא של פייסבוק: את האתר שלך ניתן לעצב לפי רצונך והאפשרויות שלך הן כמעט לא מוגבלות. כללי השימוש באתר שלך נקבעים על ידך וכל מי שמשתמש בו או צורך אותו חייב לעשות זאת לפי התנאים והכללים שלך. לעומת זאת, בדף העסקי פייסבוק שולטת. היא מגדירה לך את הנראות הויזואלית לפי תבניות עיצוב שהיא קבעה, שזהות לכל הדפים העסקיים והיא זו שקובעת את תקנון השימוש והכללים וגם הם זהים לחלוטין לכל הדפים העסקיים שבה. אם פייסבוק תחליט שחרגת מהכללים שלה היא יכולה ביום בהיר אחד לסגור לך את הדף וכל המאמץ, ההשקעה והכסף שהשקעת בו ירדו לטמיון. דבר כזה לא יכול לקרות באתר שלך.
- מעקב מדויק אחרי כל מי שנוחת באתר: באתר שלך ניתן להטמיע כלי מעקב וניתור תוצאות מפותחים, כגון פיקסל ואנליטקס, המאפשרים לך להבין מי הקהל האמיתי שלך. בעזרתם ניתן גם לבנות קהל "רציני" יותר, המגיע דרך גוגל או פרסום ממומן בפייסבוק ובכל רשת חברתית אחרת. היכולת לבצע מעקב, מדידה, סטטיסטיקות ולערוך שינויים בהתאם לתוצאות המתקבלות מאפשרת לשפר ביצועים ולהגדיל לך רווחים. בעמוד העסקי בפייסבוק האפשרויות מוגבלות יותר. לפייסבוק יש אמנם תוכנת מעקב, שמאפשרת לבעלי עמודים עסקיים לנתר את היקף האינטראקציה עם הגולשים, אך היא הרבה יותר מוגבלת מתוכנות אחרות למעקב הנמצאות באתר.
- הרחבת יכולת השיווק: אכן היכולת של קידום ממומן בפייסבוק היא אדירה אולם במידה ויש לך רק ערוץ דיגטילי אחד (עמוד עיסקי) האפשרויות שלך לשיווק מצומצמות יותר. במידה ויש לך גם עמוד נחיתה/אתר ניתן להגדיל משמעותית את קהל היעד החדש של המותג שלך.
- באתר ניתן לעלות תכנים עמוקים וארוכים יותר: האתר משמש לך פלטפורמה להעלאת תוכן איכותי, מעמיק, ארוך ורציני יותר בעוד שבדף העסקי הפוסטים יהיו קצרים ושטחיים יחסית ומיועדים לגרום לקוראים ללחוץ על קישור כדי להרחיב את החיפוש אחר התוכן הנוסף שלך. מי שנמצא באתר שלך הם קהל היעד האמיתי למכירת המוצר/שירות שלך.
- לקבל קהל גם מגוגל: אחת הדרכים היותר אפקטיביות ליצירת לידים חדשים עבור העסק שלך היא באמצעות האתר שלך. ככל שיהיה לך אתר טוב יותר מהמתחרים שלך, כך העסק יקודם בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, מה שאומר שיותר לקוחות פוטנציאליים יחשפו אליך. בתוך האתר ניתן ליצור תיבות ליצירת קשר וכן קריאות לפעולה, שמניעות את הגולשים לבצע יצירת קשר ולהפוך ללקוחותיך. בעזרת ביטויים נכונים ומיקום מוגדר בגוגל, העסק יכול להיות מוצג גם עבור לקוחות שכבר היו באתר שלך, בזכות קאש בדפדפנים, וכך ניתן להנות מלקוחות חוזרים, המחפשים במנוע החיפוש.
מעוניינים לבנות אתר או להבין איך ניתן להפוך מתעניינים ללקוחות דרך עמוד הפייסבוק שלכם? כתבו לנו
אהבת את זה? שתף עם מי שיכול להפיק מזה תועלת!
איך אוכל לעזור לך?
בינה מלאכותית בעסקים
איך למקסם תועלת בלי להתפזר בין אלפי כלים? הפשטות שבכוח השתמשו ב-AI כדי להאיר את הדרך לעסק שלכם בעלי עסקים מתמודדים כיום עם שפע בלתי
מאחורי הקלעים של שיווק בגרושים
איך להפוך תקציב זעום להצלחה גדולה יאללה, בואו נדבר תכל'ס על שיווק בתקציב שנראה כמו הכסף שנשאר אחרי קניות בסופר. אתם יודעים את הרגע הזה
כיצד לבחור את כלי ה-AI המושלמים לעסק שלך – טיפים והמלצות
מדריך לבחירת כלים מבוססי AI לעסק שלך כיום, כלים מבוססי AI (בינה מלאכותית) הופכים לחשובים יותר ויותר בעסקים שונים. הם יכולים לשפר תהליכים, להגדיל רווחים
הכלי הכי מבורך בשיווק העסק שלכם – שימור לקוחות
רוצה לדעת מה הלקוחות שלך חושבים עליך? האם הם מרוצים מהמוצר/שירות שלך? ואיך מידת שביעות הרצון שלהם קשורה באופן ישיר לריווחיות העסק שלך? מחקרים מראים
פרסום בפייסבוק VS פרסום באינסטגרם
לעיתים אנחנו מתלבטים היכן לפרסם את המוצר שלנו, בפייסבוק או באינסטגרם? אך השאלה הנכונה היא מה יותר נכון עבור המותג שלי? לא כל פוסט שמעלים
אופטימיזציה לאתר קריטית לקידום האתר שלכם
מהי אופטימיזציה לאתר אינטרנט? האתר שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל? הסיבה לכך היא שלא "הסברתם" למנועי החיפוש מהו בדיוק האתר שלכם, ממה הוא