קידום עסקים באינטרנט – Talkabout
  • דף בית
  • שירותים
    • קידום אורגני בגוגל
    • פרסום ממומן בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • מדברים בבלוג
  • אודות
  • צור קשר
  • קידום אורגני בגוגל
  • פרסום ממומן בגוגל
  • שיווק בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
  • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • אודות
  • צור קשר
קידום עסקים באינטרנט – Talkabout
  • דף בית
  • שירותים
    • קידום אורגני בגוגל
    • פרסום ממומן בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • מדברים בבלוג
  • אודות
  • צור קשר
  • קידום אורגני בגוגל
  • פרסום ממומן בגוגל
  • שיווק בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
  • ניהול תכנים באתר
  • לקוחות ממליצים
  • אודות
  • צור קשר
מה גורם לאנשים לשתף פוסטים

מה גורם לאנשים לשתף פוסטים

איך תגרמו להם לעשות share?

איך ניתן לגרום לאנשים לעשות שיתוף (share) לפוסטים שלי?

שיתופים הם הדבר הכי מבוקש ונחשק עבור כל משווק ויוצר תוכן. במציאות שבה התחרות על תשומת הלב ברשת הולכת וגדלה, מחירי הפרסום עולים ומיילים שיווקיים נחסמים, שיתופים שאנשים עושים לפוסטים שלך הופכים להיות נצפים יותר וחשובים יותר, במיוחד אם הם מלווים בעצה או המלצה טובה עליך.

לכן כדאי לנסות ולהבין מה חשוב לעשות כדי לגרום לאנשים לשתף דווקא את הפוסטים שלך ברשתות החברתיות.

1. לכתוב תוכן ערכי, מרגש או מצחיק: הסיבה העיקרית שאנשים בוחרים לשתף פוסטים ברשתות החברתיות היא כדי לספק לעוקבים שלהם תוכן מבדר, מרגש או ערכי, שלולא השיתוף הזה הם אולי לא היו נחשפים אליו.
חשוב לשים לב לתכנים שלך: האם הם משעשעים? כייפים? מלמדים דבר חדש? מרגשים? יש לחשוב כל הזמן איך לייצר תוכן איכותי ואיך לעשות אותו כיפי ומעניין לקהל הקוראים שלך.

2. לבנות מותג שמגדיר ומאפיין נישה מסוימת: אנשים משתפים תוכן כדי שהעולם ידע מי הם וייגבש עליהם דיעה, חיובית כמובן! הם משתפים כי זו הדרך שלהם להראות לעולם מה מעניין אותם, מה התשוקות שלהם, מה הערכים שלהם ובעצם- מי הם. לכן, אם המותג שלך מגדיר ומאפיין נישה מסוימת, ויודע לפנות באופן ממוקד לקהל הרלוונטי לאותה נישה, הם ישתפו אותך כי הם רוצים להיות מזוהים עם הנישה הזו.

3. לפרסם תוכן מקורי, רלוונטי ואקטואלי שייגע באנשים: אנשים משתפים תוכן כי הם רוצים להשתייך למשהו גדול מהם או לבנות מערכות יחסים עם אנשים אחרים. כאשר התוכן שלך הוא מקורי, מעצים, מגבש סביב נושא מסוים, מפנה פנס להישגים, לעשייה, להצלחה למרות קשיים, לאהבה וקבלה, בין אם הוא מבוסס על טקסט, תמונה או סרטון וידאו, אנשים ירצו לשתף ולהיות חלק ממנו.

4. להעז ולעלות לעיתים גם תוכן שנוי במחלוקת או מעורר דיון: אנשים אוהבים להביע את דעתם ואז לשתף תכנים שנויים במחלוקת או כאלה שמעוררים תגובות רגשיות. תכנים מעוררי מחלוקת יגרמו לך לבלוט מעל התחרות העצומה על תשומת הלב שקיימת ברשתות. הם תופסים את העין וקשה שלא להגיב להם ולשתף אותם. העניין הוא לעלות תכנים, שלא ישאירו את הקהל אדיש אליהם.

5. להתנסות בכל מיני פורמטים: לא להישאר בסוג אחד של פוסטים. לא לעלות רק מילים, או רק תמונות, או רק וידאו. חשוב לנסות כמה שיותר פורמטים כדי לדעת מה הקהל אוהב ולמה הוא מגיב הכי טוב. יש כאלו שאוהבים וידאו וישתפו אותו, יש כאלו שפוסט עם תמונה עושה להם את זה ויש כאלו שרק תמונות מוקפדות, ללא כל מלל, יגרום להם לעצור ולשתף. כלל המפתח הוא לנסות ולהתנסות. כך ניתן לייצר עניין אצל הקהל ואצל פייסבוק עצמה, שמצפה מהעסק שלך לגיוון הזה ותגביר לו את החשיפה. בהקשר הזה חשוב לדעת, שהחשיפה לסרטונים גבוהה בהרבה מהחשיפה של פוסטים עם תמונות ושפייסבוק לייב מקבל.

6. ליצור קשרים ולהישאר מעורבים: פייסבוק היא קודם כל רשת חברתית של אנשים. אדם, שיתחבר אליך ברמה האישית, ירצה גם לקרוא את התכנים היותר מקצועיים שלך. לכן, כדאי לעלות בדף העסקי גם תכנים מעט יותר אישיים ורגשיים. חשוב גם להקדיש את הזמן והמאמץ שלך, בעל הדף, ולהיכנס מהפרופיל האישי שלך לקבוצות איכותיות, להגיב שם לתכנים של אנשים אחרים ולעיתים גם לשתף את תכניהם. כך נוצר חיבור אישי עם אדם אחר ונוצרת תקשורת הדדית וזורמת ואותו אדם ישתף גם את תכניך.

רוצה לדעת עוד על קידום יעיל ונכון לפוסטים שלך ברשת?
נשמח לעזור 👇
Talk about – מקדמים גם את העסק שלך!

אהבת? אשמח לשיתוף

איך אוכל לעזור לך?

טיפים קלים ליישום שימור לקוחות

הכלי הכי מבורך בשיווק העסק שלכם – שימור לקוחות

07/02/2022 אין תגובות

רוצה לדעת מה הלקוחות שלך חושבים עליך? האם הם מרוצים מהמוצר/שירות שלך? ואיך מידת שביעות הרצון שלהם קשורה באופן ישיר לריווחיות העסק שלך? מחקרים מראים

קרא עוד »
פייסבוק או אינסטגרם?

פרסום בפייסבוק VS פרסום באינסטגרם

01/10/2021 אין תגובות

לעיתים אנחנו מתלבטים היכן לפרסם את המוצר שלנו, בפייסבוק או באינסטגרם? אך השאלה הנכונה היא מה יותר נכון עבור המותג שלי? לא כל פוסט שמעלים

קרא עוד »
אופטימיזציה לאתר שלך

אופטימיזציה לאתר קריטית לקידום האתר שלכם

24/03/2021 אין תגובות

מהי אופטימיזציה לאתר אינטרנט? האתר שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל? הסיבה לכך היא שלא "הסברתם" למנועי החיפוש מהו בדיוק האתר שלכם, ממה הוא

קרא עוד »
קמפיין ממומן בגוגל

קמפיין ממומן בגוגל

24/11/2020 אין תגובות

למה כדאי לפרסם קמפיין ממומן בגוגל אז נכון שאני תמיד מעודדת את הלקוחות שלי לעשות קידום אורגני ( לא משנה באיזו מדיה ) אבל לפעמים 

קרא עוד »
talkabout-קידום העסק שלך באינטרנט

אתר אינטרנט ערוץ משמעותי לעסק שלך

10/04/2020 אין תגובות

למה אתר אינטרנט בגוגל ישראל הוא מה שחסר לכם כדי להגיע ללקוחות איכותיים ומדוייקים חשבתם פעם מה  יקרה לשיווק שלכם ביום שהרשתות חברתיות ייעלמו/יסגרו? הרי

קרא עוד »

תרמלייף הסיפור שכדאי לך להכיר

17/10/2019 אין תגובות

איך מגדילים הכנסות עם תכנון עיסקי נכון-הסיפור שכל בעל עסק צריך להכיר מכירים את הסיפור על ההוא שעמד במטבח עם כוס קפה, הסתכל החוצה, ובדיוק

קרא עוד »
פורסם ב: talk about digital, מדברים בבלוג
« הקודם
הבא »
מדברים על זה

הכלי הכי מבורך בשיווק העסק שלכם – שימור לקוחות

פרסום בפייסבוק VS פרסום באינסטגרם

אופטימיזציה לאתר קריטית לקידום האתר שלכם

מדברים עלינו
  • את יודעת לכוון וגבוה ותמיד עם יד על הדופק.
    זה בדיוק מה שאני אוהבת בעבודה שלנו ביחד - הכל זורם מדויק, בהנאה ובקלות.
    ואכן העסק שלי מגיע לגבהים חדשים ולך יש חלק גדול בזה!

    יפעת אברמסון
    יפעת אברמסון
    מעצבת פנים - מדברת עלינו
  • שילוב מיוחד במינו בין אישיות לבבית ומאירת פנים לסובבים אותה ובכלל זה ללקוח שמולה, לבין חדות מחשבה ומהירות פעולה ותגובה מהסוג שמביא לתוצאות.
    ניכר בליאת שהיא מביאה איתה מעולמה לשולחן העבודה הדיגיטלי הרבה אמפטיה ואיכפתיות שהם אינם בהכרח מרכיבי העולם הדיגיטלי!

    אבי משה סגל
    אבי משה סגל
    מדריך סיורים ואוצר - מדבר עלינו
  • רובם טועים לחשוב שלתפעל בעצמם מערכת שמתעדכנת כל שני וחמישי חוסך להם כסף ההיפך הוא הנכון, הם שורפים כסף בלי תוצאות אפקטיביות וטוענים שפייסבוק לא עובד.בעבודה עם איש המקצוע הנכון. זה בדיוק המקום של ליאתי.
    לקחת תקציב של עסק קטן בכל סדר גודל ולמקסם לו תוצאות.

    ליאור מור אלון
    ליאור מור אלון
    יזמית אופנה וסטיילינג - מדברת עלינו
  • שירות מעולה, תמיד יש עם מי לדבר.
    מקצועית ויצירתית
    מקבלות תגובות מעולות על הדף העסקי בכול מקום אליו מגיעות. וזו משימה לא פשוטה לקחת נושא לא הכי מעניין כמו ביטוח ולעניין אנשים.

    קרן ושרית
    קרן ושרית
    הנתיב סוכנות לביטוח - מדברות עלינו
  • הצלחה של העסק תלויה ממספר דברים והראשון הוא - אנשים.
    שילוב של מקצוענות, אחריות, אכפתיות מלקוח, רמה אישית מאוד גבוהה - יש בך הכול!

    ולרי קרביץ
    ולרי קרביץ
    SurroGate - פונדקאות בגאורגיה - מדבר עלינו
  • חווית שירות זה נושא רגיש אצלי ואני רק יכולה לומר - וואו!
    ובשורה תחתונה בתוצאות, אין מה להשוות

    נתי מור
    נתי מור
    איפור ותסרוקות לנשים עסוקות - מדברת עלינו
  • בתוך זמן קצר מצאת ודייקת לי קהל מתאים לפרסום הנישה שלי, תוך עדכון מתמיד עד לתוצאה הרצויה. לא הפסקת לכוון את הנתונים עד שהיית מרוצה בעצמך.
    פרפקציוניסטית לטעמי:)

    ענבל אדל
    ענבל אדל
    Fynbos Florals - מדברת עלינו
עקבו אחרינו
  • Facebook
  • YouTube

השארת תגובה

ביטול

אודותינו
לקום בבוקר ולגלות שכל מה שהכרת אתמול השתנה היום. ככה זה בדיגיטל וזה מסעיר וזה מעיף וזה כיף אדיר! בואו לשווק ולפרסם איתנו
צור קשר
צאלון 25, ניר צבי
טלפון: 050-5996575
דוא"ל: office@talkabout.co.il
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Design by Elementor
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס