איך תגרמו להם לעשות share?
איך ניתן לגרום לאנשים לעשות שיתוף (share) לפוסטים שלי?
שיתופים הם הדבר הכי מבוקש ונחשק עבור כל משווק ויוצר תוכן. במציאות שבה התחרות על תשומת הלב ברשת הולכת וגדלה, מחירי הפרסום עולים ומיילים שיווקיים נחסמים, שיתופים שאנשים עושים לפוסטים שלך הופכים להיות נצפים יותר וחשובים יותר, במיוחד אם הם מלווים בעצה או המלצה טובה עליך.
לכן כדאי לנסות ולהבין מה חשוב לעשות כדי לגרום לאנשים לשתף דווקא את הפוסטים שלך ברשתות החברתיות.
1. לכתוב תוכן ערכי, מרגש או מצחיק: הסיבה העיקרית שאנשים בוחרים לשתף פוסטים ברשתות החברתיות היא כדי לספק לעוקבים שלהם תוכן מבדר, מרגש או ערכי, שלולא השיתוף הזה הם אולי לא היו נחשפים אליו.
חשוב לשים לב לתכנים שלך: האם הם משעשעים? כייפים? מלמדים דבר חדש? מרגשים? יש לחשוב כל הזמן איך לייצר תוכן איכותי ואיך לעשות אותו כיפי ומעניין לקהל הקוראים שלך.
2. לבנות מותג שמגדיר ומאפיין נישה מסוימת: אנשים משתפים תוכן כדי שהעולם ידע מי הם וייגבש עליהם דיעה, חיובית כמובן! הם משתפים כי זו הדרך שלהם להראות לעולם מה מעניין אותם, מה התשוקות שלהם, מה הערכים שלהם ובעצם- מי הם. לכן, אם המותג שלך מגדיר ומאפיין נישה מסוימת, ויודע לפנות באופן ממוקד לקהל הרלוונטי לאותה נישה, הם ישתפו אותך כי הם רוצים להיות מזוהים עם הנישה הזו.
3. לפרסם תוכן מקורי, רלוונטי ואקטואלי שייגע באנשים: אנשים משתפים תוכן כי הם רוצים להשתייך למשהו גדול מהם או לבנות מערכות יחסים עם אנשים אחרים. כאשר התוכן שלך הוא מקורי, מעצים, מגבש סביב נושא מסוים, מפנה פנס להישגים, לעשייה, להצלחה למרות קשיים, לאהבה וקבלה, בין אם הוא מבוסס על טקסט, תמונה או סרטון וידאו, אנשים ירצו לשתף ולהיות חלק ממנו.
4. להעז ולעלות לעיתים גם תוכן שנוי במחלוקת או מעורר דיון: אנשים אוהבים להביע את דעתם ואז לשתף תכנים שנויים במחלוקת או כאלה שמעוררים תגובות רגשיות. תכנים מעוררי מחלוקת יגרמו לך לבלוט מעל התחרות העצומה על תשומת הלב שקיימת ברשתות. הם תופסים את העין וקשה שלא להגיב להם ולשתף אותם. העניין הוא לעלות תכנים, שלא ישאירו את הקהל אדיש אליהם.
5. להתנסות בכל מיני פורמטים: לא להישאר בסוג אחד של פוסטים. לא לעלות רק מילים, או רק תמונות, או רק וידאו. חשוב לנסות כמה שיותר פורמטים כדי לדעת מה הקהל אוהב ולמה הוא מגיב הכי טוב. יש כאלו שאוהבים וידאו וישתפו אותו, יש כאלו שפוסט עם תמונה עושה להם את זה ויש כאלו שרק תמונות מוקפדות, ללא כל מלל, יגרום להם לעצור ולשתף. כלל המפתח הוא לנסות ולהתנסות. כך ניתן לייצר עניין אצל הקהל ואצל פייסבוק עצמה, שמצפה מהעסק שלך לגיוון הזה ותגביר לו את החשיפה. בהקשר הזה חשוב לדעת, שהחשיפה לסרטונים גבוהה בהרבה מהחשיפה של פוסטים עם תמונות ושפייסבוק לייב מקבל.
6. ליצור קשרים ולהישאר מעורבים: פייסבוק היא קודם כל רשת חברתית של אנשים. אדם, שיתחבר אליך ברמה האישית, ירצה גם לקרוא את התכנים היותר מקצועיים שלך. לכן, כדאי לעלות בדף העסקי גם תכנים מעט יותר אישיים ורגשיים. חשוב גם להקדיש את הזמן והמאמץ שלך, בעל הדף, ולהיכנס מהפרופיל האישי שלך לקבוצות איכותיות, להגיב שם לתכנים של אנשים אחרים ולעיתים גם לשתף את תכניהם. כך נוצר חיבור אישי עם אדם אחר ונוצרת תקשורת הדדית וזורמת ואותו אדם ישתף גם את תכניך.
רוצה לדעת עוד על קידום יעיל ונכון לפוסטים שלך ברשת?
נשמח לעזור 👇
Talk about – מקדמים גם את העסק שלך!
אהבת? אשמח לשיתוף
איך אוכל לעזור לך?
מאחורי הקלעים של שיווק בגרושים
איך להפוך תקציב זעום להצלחה גדולה יאללה, בואו נדבר תכל'ס על שיווק בתקציב שנראה כמו הכסף שנשאר אחרי קניות בסופר. אתם יודעים את הרגע הזה
כיצד לבחור את כלי ה-AI המושלמים לעסק שלך – טיפים והמלצות
מדריך לבחירת כלים מבוססי AI לעסק שלך כיום, כלים מבוססי AI (בינה מלאכותית) הופכים לחשובים יותר ויותר בעסקים שונים. הם יכולים לשפר תהליכים, להגדיל רווחים
הכלי הכי מבורך בשיווק העסק שלכם – שימור לקוחות
רוצה לדעת מה הלקוחות שלך חושבים עליך? האם הם מרוצים מהמוצר/שירות שלך? ואיך מידת שביעות הרצון שלהם קשורה באופן ישיר לריווחיות העסק שלך? מחקרים מראים
פרסום בפייסבוק VS פרסום באינסטגרם
לעיתים אנחנו מתלבטים היכן לפרסם את המוצר שלנו, בפייסבוק או באינסטגרם? אך השאלה הנכונה היא מה יותר נכון עבור המותג שלי? לא כל פוסט שמעלים
אופטימיזציה לאתר קריטית לקידום האתר שלכם
מהי אופטימיזציה לאתר אינטרנט? האתר שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל? הסיבה לכך היא שלא "הסברתם" למנועי החיפוש מהו בדיוק האתר שלכם, ממה הוא
קמפיין ממומן בגוגל
למה כדאי לפרסם קמפיין ממומן בגוגל אז נכון שאני תמיד מעודדת את הלקוחות שלי לעשות קידום אורגני ( לא משנה באיזו מדיה ) אבל לפעמים